donderdag 3 juni 2021

Cadeauverpakking na de live van Rianne Smal.

Goede morgen allemaal,
vorige week gaf Rianne Smal een live op de facebookgroep van Marianne design en daar heeft ze een cadeauverpakking gemaakt voor een reep chocolade en instantkoffie. Van de week heb ik mijn versie gemaakt als bedankje voor mijn hobbyvriendin. Ik heb er een theeversie van gemaakt. Omdat ik al heel lang een coffee to go beker had liggen van MFT heb ik deze ervoor gebruikt. Van de koekdoily heb ik een schudgedeelte gemaakt met een oudere koekjesstans van Marianne Design en ik heb er een pocket erachter gemaakt voor 2 theezakjes.




Kaartkarton:

  • Wit, bruin, metallic koper, achterkant designpapier.

Distress inkt:

  • Antique Linen, Festive Berries,Vintage Photo, Walnut Stain 

Extra:

  • chocolade reep, theezakjes, clear schudmateriaal, Blender Brush.

Mallen:

  • MFT dienamics - 🎀Coffee Cup, 🎀Tea Party (lepel en theezakje), 🎀Hot Cocoa Cups (chocoladeblokje). Deze stanzen zijn niet meer leverbaar.

Stempel:

  • My Favorite Things - 🎀Cup of Tea (niet meer leverbaar).



Marianne Design

Craftables:

  • 🎀Koekjes CR1403 (niet meer leverbaar).
  • Big Tag CR1551.

Creatables:

  • Biscuit Doily LR0715.

Designpapier: 

  • Rainbow A4 Double Sided PK9175.

Overig:

  • Metallic paper Copper CA3138.
  • Shaker Windows Cirkels LR0025.

Bedankt voor de lieve reactie op mijn 2de muis in de keukenkaart waar ze groenten aan het snijden is voor in de soep. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


Geen opmerkingen: