donderdag 17 juni 2021

Dobberen op zee.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor jullie wat ik voor de hobbyboerderij heb gemaakt met de nieuwe spulletjes van Marianne Design in zee thema. 

Meneer muis heeft zijn zandkasteel gemaakt en is nu heerlijk aan het afkoelen met een ijsje dobberend op zee. Een paar van zijn vriendjes komen ook nog even kijken.

Ik heb er een pendant image kaart van gemaakt wat een soort dubbele wiebelkaart is. De uitleg hiervan heb ik bij Stempeleinmaleins. Hier staat de info in Duits en Engels maar zelfs als je dat niet kan lezen is het nog vrij duidelijk in afbeeldingen aangegeven. Niet alleen de basis wiebelt maar de muis zelf wiebelt nog los waardoor het lijkt alsof hij echt op het water dobbert. 

Ik heb er wel 2 extra strookjes in een W gevouwen tussen de wiebelbasis gezet zodat die niet  verder open kan dan een paar cm zodat die niet in kan zakken door het gewicht.  De bovenste cirkel heeft ook net als stukje golf wat uitsteekt boven de basis een rillijn en is die iets gevouwen naar voor (golf) of naar achter (achtergrondcirkel) zodat die niet in de weg ligt van de muis zodat die vrij kan wiebelen.

Het lastigste aan deze kaart als je dus alleen stansjes gebruikt en net als mij vrij veel, is de basis goed in balans te krijgen zodat die goed recht blijft staan als je die niet wiebelt en dus niet één specifieke kant op helt. Zo hebben enkele extra items dubbele laagjes karton gekregen naast de uitstekende beestje.

🌊🌊🌊








🌊🌊🌊

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

Angélique zei

Geweldig, wat heb je deze creatie fantastisch gemaakt.

Yvonne zei

Wauwww, echt een hele leuke zomerse kaart heb je gemaakt Femke.
Wat heeft de muis plezier in het water.

Groetjes,
Yvonne.