zondag 4 juli 2021

Met pensioen.

Goede morgen allemaal,
ik zag dat ik deze kaart nog niet had laten zien. Eind maart is namelijk mijn hobbyvriendin Lian met pensioen gegaan en voor haar had ik dit fantasierijke scene kaartje gemaakt. Toen ik die slapende gnome zag in de pre-order wist ik dat deze perfect was voor een pensioenkaart. Wel jammer dat er weinig tot geen pensioenmallen voor vrouwen zijn maar door haar favoriete kleur roze en blauw kaartkarton toe te voegen kon het er wel mee door. Leuk hobbithuisje voor op de achtergrond en van de ijsbergen gewone bergen gemaakt. Ze was er heel blij mee.


Matchende binnenkant van de kaart:


Kaartkarton:

  • 2 tinten kraft, 3 tinten groen, 3 tinten blauw, roze, bruin, grijs, geel, zwart, huidskleur, zilver metallic, geel metallic.

Mallen:

  • Carlijn Design -  Slimline randen gras en wolken.
  • Cottage Cutz - Gnome Sleeping in Hammock, Bunny Tree Cottage (boom), 🎀Critterville Burrow (niet meer leverbaar), Woodland Cabin (bomen), Magical Forrest, Mushroom Garden, Woodland Gnomes & Cottage (eekhoorntjes, boomstronk en lichtje), Forrest Critters, Snowy Mountains.
  • Gummiapan - Small Alphabet D190603.
  • Mama Elephant - Slim Woodland.
  • Marianne Design - 🎀Tiny's Pinetrees CR1287 (niet meer leverbaar), Letterbord DF3454.
  • Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection Time to Relax STENCILJMA11.
  • MFT dienamics - Grassy Hils Slimline.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

Geen opmerkingen: