donderdag 8 juli 2021

Bootje varen.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor jullie wat ik voor de hobbyboerderij heb gemaakt met de nieuwe en wat oudere spulletjes van Marianne Design in zee thema. Deze aangevuld met Cottage Cutz voor het eilandje en het net met de roeispanen om de boot wat meer aan te kleden. Ik heb voor regenboogkleurtjes gekozen. Het was wel ff puzzelen met hoe de streepjes moesten lopen. De strepen van de buitenste vlakken gaan iets schuin naar binnen toe maar moesten wel enigszins gelijk lopen met de streepjes in het midden die wel recht omhoog lopen. 

Mevrouw muis is met haar bootje gaan varen. Als je op reis bent moet je natuurlijk ook je was wassen en die hangt lekker te drogen aan de lijn. Haar zee en strandvriendjes komen ook nog even gedag zeggen en eventueel de weg wijzen. Nemo was weer eens ergens aan land verdwaald maar de pelikaan heeft hem weer veilig naar zee teruggebracht.

🌊🌊🌊


🌊🌊🌊

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



1 opmerking:

Trudy zei

Super leuke en gezellige kaart!
Groetjes Trudy