dinsdag 13 juli 2021

Regenboogtaart.

Goede middag allemaal,
eind vorige maand was Alina jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt met een gigantische regenboogtaart die mevrouw muis gebakken heeft. Tja, muizenfamilies zijn groot en dan heb je ook flink wat taart nodig om iedereen een stukje te geven. Voor zo'n grote taart heb ook wat grover geschut nodig want dat is met een garde amper te doen dus heb ik er ook een mixer bij geplaatst. Ik wilde ook dat je kon zien dat dit muisje een schort droeg ook al zie je haar van de achterkant. Ik vind het wel een leuk resultaat zo en de ontvanger was er ook erg blij mee.

Voor deze kaart heb ik ook gekozen de binnenkant ook leuk aan te kleden en daar heb ik verschillende ingrediënten geplaatst zoals bloem, suiker, potje slagroom en vanille extract. De binnenkant kan eigenlijk ook goed gebruikt worden als kaart op zich.



Kaartkarton:

  • wit, wit parelmoer, wit glitter, kraft, lichtgeel, oranje, knalroze, donker paars, lichtgroen, turquoise, donker blauw (blauwe bes), zilver metallic, 2 tinten grijs, zwart, huidskleur en vellum.

Designpapier: 

  • Marianne Design - Rainbow A4 Double Sided PK9175.

Mallen:

  • By Lene - Bakgerei BLD1216
  • Carlijn Design - Slimline, Foute Chocola (beker met slagroom + lepel).
  • Cottage Cutz - Sweet as a Christmas Cookie (sweet), Measuring Cup Snowman (maatbeker), Festive Birthday Greeting (birthday),Yoghurt & Fruit (blauwe bessen), Berry Cake (frambozen).
  • Elizabeth Craft Design - Cake (waar ik er 6 op elkaar geplakt heb).
  • Joy Crafts - Ladder.
  • Marianne Design - Eline's muizenfamilie COL1437, Eline's trouwerij (strik), COL1491, Eline's keuken accessoires COL1493, Kettingen cirkel en hartjes CR1392
  • Penny Black - Wood Floors.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

5 opmerkingen:

Rhodé zei

Dat is een leuk kaartje geworden! En binnenin ook zo'n gezellig tafereeltje. Heel mooi geworden!

Marjolein zei

Superleuk! Geinig hoe je de taart lekker hoog gestapeld hebt. En wat een leuke bakaccessoires heeft de muis! Groetjes Marjolein

rian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
rian zei

suppper leuke kaart , vooral met al die leuke dingentjes erbij
groetjes rian

VoormeKaartje zei

Wat een leuk kaartje. Ziet er zo lekker uit.
Liefs, Christa