vrijdag 16 juli 2021

Pop-up slider labelkaartje als bedankje.

Goede morgen allemaal,
voor mijn hobbyvriendin had ik nog dit klein pop-up slider labelkaartje gemaakt als bedankje omdat ze een paar mallen voor mij had gehaald. Ik heb hiervoor de Artist Atelier slider label stans gebruikt en het merk By Lene heeft sinds kort stansjes van hobbymaterialen. Waar waren deze toen ik voor mijn hobbyvriendin een pensioen kaartje moest maken? Ik had ze toen goed kunnen gebruiken want er is weinig voor pensioen te vinden voor vrouwen. Ik ben blij dat we nu dus ook kaarten/creaties kunnen maken voor medekaarten makers/scrappers van hun favoriete hobby. Er gaan nog zeker nog meer kaartjes komen met deze hobbymaterialen.






Kaartkarton:

  • wit, wit parelmoer, wit soft finish, zwart, zilver metallic.

Designpapier:

  • Decotime.  

Extra gereedschap:

  • Distress ink  - Milled Lavender, Cracked Pistachio.
  • I Crafter - Blender Brushes.

Mallen:

  • By Lene - Craft Tools BLD1364, Craft Tools BLD1229 (Lijmflesje).
  • Studio Light - Grunge Artist Atelier pop-up slider label SLGRCD24.

Stencil:

  • Marianne Design - Tiny's mask stencil Speckels.

Tekststempels:

  • Echo Park - EAT, SLEEP, CRAFT.
  • 🎀Marianne Design - Eline's Craft Dates 2 (niet meer leverbaar).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

Geen opmerkingen: