zaterdag 5 juni 2021

Vijverpost

Goede middag allemaal,
vandaag weer een kaartje voor de Hobbyboerderij en dit keer met de kikketjes van Marleen. Nu we nog steeds met Corona zitten is een opkikkertje of kaartje om te weten dat je aan iemand denkt nog altijd wel handig. Toen ik dit modelletje van Studio Light zag had ik het idee het in het compleet in postthema te houden. De kleine slimline postzegelstans van Carlijn Design heb ik iets korter gemaakt en daar grotendeels de kikker scene opgemaakt. Zo krijg je wat meer ruimte op dit model kaart. 

Oei, oei, oei, ik kan alleen niet beloven of de post van deze brievenbus wel goed op bestemming aan zal komen met al deze kikkerstreken. Er is er zelfs een kikker de brievenbus in gekropen. 

๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ




๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

๐Ÿ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Trudy zei

Super leuke kaart met die grappige kikkers!
Groetjes Trudy