vrijdag 11 juni 2021

Meneer hamster de Meubelmaker.

Goede middag allemaal,
vorige week was mijn jongste broertje jarig dus daar moest een kaartje voor komen. Mannenkaartjes blijft ik toch altijd lastig vinden maar hij is meubelmaker en is net als mij ook gek op plantjes dus dat gecombineerd met elkaar. 

Ik heb wat meubelmallen bij elkaar gezocht en kwa stijl bij elkaar laten passen door die zwarte noppen erbij te plakken. Veel van zijn meubels hebben de combinatie van zwart met de originele houtkleur. Omdat ik het met alleen meubels en gereedschap wat somber vond overkomen heb ik dus die plantjes extra toegevoegd. Het gereedschap is van Cottage Cutz (wat een formaat is wat de hamster nog redelijk vast kan houden) al begrijp ik niet helemaal waarom de spijker het formaat van een pen heeft (iets korter dan schroevendraaier) maar het maakt de kaart best grappig zo en anders is het gewoon een beitel. Ik had de kaart letterlijk net af voordat ik zijn kant op ging en moest dus snel nog foto's maken dus op de foto lijkt de muur blauwig/grijs maar in het echt is het dezelfde salie groenachtige kleur als de bovenkant van de mand waar de monstera in zit aan de binnenkant van de kaart (zie 2de foto). 




Kaartkarton:

  • 3 tinten kraft, wit, zwart metallic, 2 tinten groen + effe kleur uit designpapier, zilver metallic, zilver spiegel, koper metallic en koper spiegel, huidskleur, lichtgeel, grijs.

Designpapier:

Marianne Design - Springtime PK9174, Wood and Stone PK9170.

Mallen:

  • Crealies - dubbelgestikte rechthoeken CLNestXXL36.
  • Cottage Cutz - Dad's Tools, Shelf w/ Plants.
  • Marianne Design - Marleen's trapje CR1463, Marleen's groen CR1464, Eline's hamster/grondeekhoorn COL1489, Eline's kleding COL1438 (broekje iets groter gemaakt).
  • MFT Dienamics - Cat & Plant Perches, Houseplants, Cross Stich Tag, 🎀Happy Birthday (niet meer leverbaar).
  • Sizzix - Urban Interiors (Monstera in mand + hangplant), Cozy Night In ( ladenkastje + Hexagon wandrek + hangplant).


2 opmerkingen:

Marjolein zei

Superleuk! Daar zal je broer wel blij mee zijn geweest. Zo goed gecombineerd allemaal :)

Groetjes Marjolein

Rhodé zei

Superleuke kaart, Femke! Zo leuk hoe jij alles met elkaar combineert.
Wat kunnen kleuren op een foto anders overkomen, he?! Ik heb dat vaak met roze. Dan lijkt het wel rood.