dinsdag 10 augustus 2021

Schudkaart verrekijker.

Goede morgen allemaal,

vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij voor jullie. Dit keer heb ik gekozen voor een schudkaart. Dit idee had ik al in mijn hoofd sinds de verrekijker uit was gekomen maar ik wist toen niet goed hoe ik dat het beste aan kon pakken maar dat is me nu dan toch eindelijk gelukt.


πŸ„πŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸ„


πŸ„πŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸ„

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een superleuke kaart heb je hier gemaakt ! top,
grtjs,martina

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart en het perspectief klopt helemaal!

groetjes van Ank

Trudy zei

Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

VoormeKaartje zei

Wat een leuk kaartje. Je hebt je idee heel erg leuk uitgewerkt.
Liefs, Christa