maandag 2 augustus 2021

Mevrouw muis heeft een nieuwe hobby.

Goede middag allemaal,
ja je leest het goed mevrouw muis heeft een nieuwe hobby. Ook zij kan sinds kort lekker aan de knutsel nu het merk By Lene met hobby stansjes is gekomen. Een totebag, 2 sets gereedschap, papier en zelfs een stans van een stansmachine 💗(die verwerk ik later nog op een kaart). 1 set gereedschap en set met papier is al wat ouder. Jammer dat ze er niet eerder waren want deze waren echt wel van pas gekomen toen ik een pensioenkaartje moest maken voor mijn hobbyvriendin 5 maanden terug. Op deze kaart die ik al een tijd terug heb gemaakt heb ik 4 sets verwerkt. De stansmachine is pas afgelopen maand uitgekomen dus die had ik nog niet toen ik deze kaart maakte.

✂📏✏





✂📏✏

Kaartkarton:

  • wit, donkerblauw, turquoise, blauw/groen, grijs/groen, mosgroen, 2 tinten roze, huidskleur, grijs, zwart, zilver spiegel, zilver pearl, vellum.

Designpapier:

  • Craft Sensations - Florals & basics foil.

Mallen:

  • By Lene - Totebag BLD1363, Craft supplies BLD1364 (snijmat met gereedschap), Craft supplies BLD1229 (lijmflesje,blenderbrushes), Scissors & Paper BLD1228.
  • Crealies - Cardzz CLCZ101 HOERA, CLNESTXXL34.
  • Marianne Design - Collectables - Eline's muizenfamilie COL1437, Eline's keuken accessoires COL1493 (schort), Ronde Layout LR0677 (lamp).
  • Sizzix - Garden Shed (metalen mandje).

De embossing/rilpen is gemaakt met de metalen dop van de lijm uit oude gereedschapsset inplaats van het snijmes van de nieuwe gereedschapsset.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



10 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig gemaakt Femke.

Rhodé zei

Oh, wat een leuke stansjes! Echt geweldig! Je hebt er weer iets leuks van gemaakt. Mevrouw Muis is zo te zien erg blij met haar nieuwe hobby!

Marjolein zei

Oh die is echt superleuk! Zo'n mooie kaart voor een kaartenmaakster :) Ik ben ook heel benieuwd naar de snijmachine, gaaf joh!
Groetjes Marjolein

rian zei

wowww deze kaart is wel heel erg leuk ik denk dat ze veel knutselplezier heeft

groetjes rian

VoormeKaartje zei

Wow!!! Wat een super leuk kaartje. Het muisjes heeft het er maar druk mee.
Liefs, Christa

Linda zei

Hoi Femke
Wat een onwijs leuke kaart is dit geworden.
Groetjes, Linda

Leny van Boven zei

Wat een supergave kaart Femke. Waar kun je die malletjes kopen?

femke zei

Heey Leny,

ik ken zelf 3 winkels die stanzen van By Lene verkopen: Ingrids kaarten, Joan's hobbywereld en Paperpads.nl. Ik weet niet op ze op moment nog op voorraad zijn want die zijn volgens mij erg gewild. Die 2 oudere sets hebben ze sowieso niet strandaard in de winkel maar als je mailtje doet kunnen ze die misschien wel voor je bestellen als de groothandel ze nog heeft.

Groetjes Femke

Leny van Boven zei

Dank je wel voor je reactie Femke, groetjes Leny

Anoniem zei

Smukke kort du laver, dejlig at du bruger BY Lene på en dine kort. Jeg er fra Danmark og det er by Lene også, hun laver så mange flotte dies, der kommer nye hver måned.
Hilsen Joan