maandag 30 augustus 2021

Pizzadoosje aangekleed met de Home Jungle special kit.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik een pizza bedankdoosje met chocolade gemaakt als bedankje voor mijn hobbyvriendin. Deze heb ik aangekleed met de gave Home Jungle special kit van Elizabeth Craft Design. Haar lievelingskleur is groen dus de keus voor de Home Jungle set was makkelijk gemaakt.



Kaartkarton:

  • grijsgroen, groen, wit, kraft, vellum.

Mallen:

  • Concord and 9th - All about you.
  • Elizabeth Craft Design - Pizzabox, Home Jungle Special Kit.
  • Marianne Design - 🎀 Design folder - stenen DF3403 (niet meer leverbaar), Layout LR0568 (vaasje).
  • Penny Black - Wood Floors.
  • Sizzix - Cozy Night In (boeken), Urban Interiors (plant).
  • Yvonne Creations - Funky Hobbies boekenkast (boeken, dozen en wereldbol).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Rhodé zei

Superleuk gedaan! Zo heb je een leuk cadeautje om weg te geven!