zondag 29 september 2024

Creative memory planner: Today includes: Blankets.



I have a translation button for the non Dutchies but it WON'T show up in the Phone version so click down below, the line under the grey Homepage bar for the Internet version. You can then find the translation button on the top right. Choose your language there.




Goede middag medeknutselaars,
14 September was er een gratis Summer Planner workshop op de ECD planners and journaling Facebook groep met de nieuwe La Dolce Vita Collectie als je die had. Nu had ik alleen de postage strips met de bijpassende stempels dus ik moest iets improviseren. Voor mijn pagina was ik geinspireerd door de huiswerkpagina 8 (Ik weet niet of ik deze hier mag delen maar deze kunnen jullie in de groep terugvinden). Omdat vrijwel al mijn foto's die ik perfect vond bij deze pagina horizontaal was in plaats van verticaal  heb ik de pagina een slag gedraaid.

Na 2 maanden vlooivrij en eindelijk koeler weer kon ik de bank weer stofzuigen en konden de hoezen, dekens en kussens er weer op. Voor Mickey had ik nog een extra deken gepakt en ze was meteen enthousiast dat het weer terug lag dat ze er de hele dag verder eronder heeft gelegen. Dit moest ik natuurlijk vast leggen en nu begrijpen jullie ook mijn kleurkeuze voor de pagina. Oh, sindsdien heeft ze er eigenlijk niet meer ondergelegen maar dat komt vast wel weer. Het cardstock wat ik gebruikt heb is precies de Glamorous Versafine Clair inktkleur en die donkerroze kleur komt ook in het designpapier terug. De wolken reinforcers kwamen nu ook eens van pas en zo zie je maar die zijn niet alleen voor babypagina's.  
 


De tekst op de eerste filefolder foto is: Best Time. Ja ik weet dat de a van de daydreams rub-on wat scheeft is maar die moest ik los toevoegen want die bleef op de witte achter pagina plakken van de verpakking watb een beetje vreemd is maar ik was al blij dat ik die toch met een pincet los kon halen (ik had deze tekst maar 1 keer in wit). Voor de Today includes heb ik delen van 2 stempels gecombineerd want er was alleen een This week includes: stempel.



Cardstock:

  • zwart, lichtroze
  • Elizabeth Craft Design - Soft Finish Cardstock.
  • Lawn Fawn Raspberry.

Designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Bellerose Pink, Petal Pink (lichtroze postage strip).

Extra:

  • Tim Holtz Idea-ology - Remnant Rubs Tiny Text.

Inkt:

  • Versafine Clair - Nocturne, Glamorous.

Stansmallen:

  • Cottage Cutz - Winter Mouse by Woodstove (blanket behind the B), Fancy Feline (Yarn).
  • Elizabeth Craft Design - Postage Strips, Planner Essentials 53 Half Tab Page with Christmas Lights, Reinforcements 1 and 3, Library Pocket Filler Cards, Planner Essentials 41 Rounded Corner Page.
  • Gummiapan - Filt & Mugg D210940 (deken voor de S).
  • Tim Holtz Sizzix- Mischievous, Alphanumeric Theorie.

Stamps:

  • Crafty by Toni - CBT0001 (mini ster). Nummer is van verpakking Doeading en ik weet niet of die hetzelfde is bij Crafty by Toni in haar eigen Etsy winkel hier.
  • Elizabeth Craft Design - Card Maker Special, Retro Labels 2, Correspondence from the Past 1, Weekly Thought, Monthly Overview, Quality Time (Summer Class Special), Cozy Days, Winter Words, Sidekick Stamps 1 (label achter de kat), Retro Label Sayings.
  • Florilèges - Sept étiquettes école (labels).
  • Kurukynki - Basic Frames XXS, XS.
  • My Favorite Things - New Best Friend.
  • Waffle Flower - Postage Collage (hugs inside), Royal Mail (postage paid).
#Summerplanner

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




Geen opmerkingen: