woensdag 25 september 2024

Taart voor de jarige.


I have a translation button for the non Dutchies but it WON'T show up in the Phone version so click down below, the line under the grey Homepage bar for the Internet version. You can then find the translation button on the top right. Choose your language there.



Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje wat ik voor Ingridskaarten.nl heb gemaakt. Ik ben blij dat het eindelijk herfst is want ik was de zomer al helemaal beu. Helaas heb ik de nieuwe herfst items nog niet dus ben ik maar met de verjaardagsframe aan de slag gegaan en heb ik mevrouw big een mega cupcake gegeven. Het sjaaltje uit de nieuwe set was te klein voor het grote varkentje dus heb ik deze uit de oude set gebruikt.



Kaartkarton:

  • wit, wit parelmoer, kraft, oudroze, grijsgroen, huidskleur, bruin, zwart.

Stansmallen:

  • Marianne Design Craftables - Felicitatie vierkant CR1656.
  • Marianne Design Collectables - Eline's biggenfamilie COL1545, Cupcake door Marleen COL1481, Eline's big COL1402 (strik, feestmutsje).
  • Penny Black - Wood Floors.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




Geen opmerkingen: