woensdag 30 december 2009

3 cards...

heey iedereen,
ik heb weer 3 kaarten voor jullie. de eerste 2 zijn weer voor de 12 days of sketches van de greetingfarm en dit is sketch 7:

hi everyone,
I made 3 cards. the first 2 are for the 12 days of sketches from the greetingfarm and this is sketch 7:


designpaper: sassafraslass serendipity.
stamp: greetingfarm my guy.
embelischments and tools: cuttlebug embossingfolder, sentiment and jacks made with a die and a button.

en sketch 8:
and sketch 8:


designpaper: basic grey offbeat.
stamp: greetingfarm twilight digi series 2 dressy ebony ( alice )
embelischments and tools: martha steward border punch, sentiment made with a die and 3 candydots.
-----------------------------------------------------------
en ik heb een jongens/mannenkaartje gemaakt na een eigen idee en de layout kan je eronder vinden:
and I made a boys/men card after my own idea and you can find the layout under my card:
designpaper: dovecraft masculine.
stamps: magnolia and alota ( car )
embelischments: button and 3 candydots.

en mijn hobbyvriendin anja ( hobbyhol ) heeft er gisteren ook een kaartje meegemaakt toen ik de sketch doorgemaild had.
and my craftingfriend anja ( hobbyhol ) made a card too yesterday when I send the sketch by email.
---------------------------------------------------
en hier dan eindelijk de sketch van mijn vintage kaartje van een paar berichten terug:
and than here finaly the sketch from my vintage card from a few posts back:


have fun with them!!!
thanks for watching.
greetings femke.

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Femke,leuke stempels, mooie kleuren. en wat een prachtig papier.

Gezellige jaarwisseling.
En een gezond 2010.
Liefs Riet.

Amanda zei

Wat een prachtige kaartjes Femke, en gaaf de auto met de rockende Edwin!

Liefs Amanda

celia zei

Is dat nu Elvis niet die daar voor zijn nieuwe slee staat te pronken!LOL! Wat knap gedaan Femke,je hebt er weer prachtige kaarten van gemaakt,goed hoor!!!
Ik wens je bij deze het allerbeste voor 2010!
Grtjs,Celia

Anoniem zei

Ze zijn weer super Femke!
Groetjes
Anja

Tineke van der Linden zei

Wat een gave kaartjes weer Femke.

Groetjes, Tineke

lian zei

Hoi femke,

Ze zijn weer super gelukt !!

Prettige jaarwisseling en ik wens je een 2010 toe vol gezelligheid, geluk, goeie gezondheid en vooral veel knutselplezier.

groetjes, Lian

Maria zei

Wat een mooie kaarten Femke!
En leuke sketches! Lief dat je die met ons wilt delen, bedankt!

Een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2010!

groetjes Maria

daantje zei

Het zijn weer prachtige kaartjes femke. Ik wil je al het goede voor 2010 wensen en een fijne jaarwisseling.
groetjes
daantje

Milnie zei

hele mooie kaartjes meis, vind vooral de 2e helemaal te gek met die kleuren!! ik wens je een fijne jaarwisseling toe!

liefs