maandag 1 maart 2010

papertake weekly challenge...

heey iedereen,
gisteren heb ik een knutseldagje bij anja (hobbyhol)gehad en ik heb 2 simpele kaartjes kunnen maken.
ik heb een kaartje gemaakt voor de papertake weekly challenge en dit was de sketch:

hi everybody,
yesterday I had a craftingday with anja (hobbyhol) and I made 2 simple cards.
I made a card for papertake weekly challenge and this was the sketch:


designpaper: tilda classic and kitchengarden.
stamp: have no idea (got this image from my craftingfriend)
tools: nestabilities, stamping up punches ( don't have these myself ).
embelischments: 2 buttons.

nog een simpel kaartje. ik zag heel veel van die bloemengroepjes op erica's blog met deze ponsen enne dat wilde ik ook eens uitproberen:
and another card. I saw this a lot of this flowergroups on erica's blog with these punches and I wanted to try this too:
designpaper: tilda classic and kitchengarden.
stamp: fairy doodles.
sentiment: cc design.
tools: nestabilities, creatables, flowerpunches.
embelischments: ribbon, pearls.
bedankt weer voor het kijken.
groetjes femke.
thanks for watching again.
greetings femke.

8 opmerkingen:

Pretty-In-Ink zei

Cute! Cute! Cute! Femke!
I love the pretty flowers and how you threaded the ribbon!
Hugs
Nicola

Amanda zei

Wat een geweldige kaartjes Femke!

liefs Amanda

Carla D zei

Ze zijn weer leuk!
En wat een schattig stempeltje van dat poesje ;o)

Groetjes,
Carla

celia zei

Simpel?!! Ze zijn prachtig!!! Liefs,Celia.

*Ellen* zei

uh simpel?? ze zijn helemaal top schitterend papier kleurtjes niks niet simpel hoor

Marianne Schut zei

Hai Femke, je kaartjes zijn weer super! Mooi papier ook en wat een lieve afdrukjes! Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattige kaartjes weer Femke! Jij vind ze simpel, maar ik vind ze super!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Ze zijn niet simpelllll!Ze zijn prachtig!
Groetjes
Anja