zondag 10 april 2016

Bookmark and a waterlily card.

Goede morgen allemaal,
een paar weken terug heb ik een boekenlegger gemaakt voor mijn "schoonzusje" gemaakt. Ze houd onderandere van lezen en de natuur en omdat ze al een keer in Zweden is geweest vond ik dit tekstje er helemaal bij passen:

Good morning everyone,
a few weeks back I made a bookmark for my "Sister in law". She likes to read and loves nature and because she's been to Sweden this sentiment was just perfect for her:


 cardstock: kraft, light blue, 2 tones of green, brown, white glitter, little bit of yellow.
Sentiment: Sugar Pea stamps "book lover".
Tools: Sugar Pea dies "brainy bookmarks, log cabin mountainscape".


En ik wilde zomaar een kaartje maken met de prachtige waterlelie van Marianne Design:
And I just wanted to make a card with the beautiful waterlily from Marianne Design:

cardstock: white, white glitter, white pearl. 
The flower and the leaves are white pearl paper colored with ink.
Tools: Marianne Design Creatables "border, waterlily,  fern", Magnolia "heartswirl".

Marianne Creatables: LR0403, LR0406, LR0407.


Binnenkort hoop ik een kaart te kunnen laten zien waar ook de zwaantjes op zitten.
Soon I hope to show a card with the swans on it too.

Bedankt voor de lieve reacties!!!
Thank you for the sweet comments!!!




4 opmerkingen:

Margot zei

Mooi! Wat leuk die tekst op de boekenlegger!

Anoniem zei

De boekenlegger is heel leuk Femke! Super lief dat je dit voor haar hebt gemaakt. De tweede kaart is super mooi! De water lelie komt prachtig uit op de kaart :)
Groetjes Chantal

Maria V zei

Wat een mooi boeken legger. Hier kan jouw schoonzus dus iedere keer van genieten. leuk hoor. Het kaartje is prachtig. Gewoon genieten als je er naar kijk.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Ik ben eens gaan kijken op je blog, maar je maakt hele mooie kaarten. Een genot om naar te kijken. Ik ben gelijk volger van je geworden, kan ik je blog in de gaten houden en van je creaties genieten.

Groetjes, Astrid.