vrijdag 28 juli 2023

Art Journal XL van bruin naar Indian Pink.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik mijn Art Journal XL om te laten zien die ik gekleurd heb met Finnabair Wax. Eerst heb ik samples gemaakt van de kleurtjes die ik besteld had op wit, kraft en zwart.

De Finnabair wax kleuren op een rij van links naar rechts: Shabby Pink (matte), Heather Hills , Indian Pink, Burgundy, Peacock en Brushed Iron. Helaas was de Sweet Rose op het moment uitverkocht.


Kaartkarton:

  • wit, kraft en zwart.

Embossingfolder:

  • Sizzix -Tim Holtz 3-D Texture Fades Industrious.

Stanzen:

  • Creative Expressions - Sam Poole Shabby Basics - Whale Tail Tag.
  • Simple and Basic - alfabet 

Finnabair Wax:

  • Shabby Pink Matte.
  • Heather Hills, Indian Pink, Burgundy, Peacock, Brushed Iron.

Zoals je kan zien zijn de waxen ook geweldig om over droog embossing te wrijven.


Voor mijn Art Journal XL heb ik voor de buitenkant de Indian Pink gebruikt en voor de binnenkant Shabby Pink (matte). De shabby Pink (matte) komt in mijn Art Journal vrij lavendel over. Na het drogen van de wax heb ik de wax nog ff op gepoest zodat het eventueel te vele eraf gewreven word en dat zorgt voor dat de metallic kleur gaat glanzen.

De Vintage Brown zoals die is en de Indian Pink na het kleuren.

                                   
 
                                                                                          






Art Journal:

  • ECD -  Art Journal - Square XL Vintage Brown.

Finnabair Wax:

  • Shabby Pink Matte.
  • Indian Pink.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


Geen opmerkingen: