dinsdag 4 juli 2023

Creative memory planner Canon Selphy.

Goede avond allemaal,
vandaag wil ik jullie een nieuwe pagina in mijn creatieve memory planner laten zien. In plaats van vakantie heb ik een Canon Selphy printer aangeschaft. Dit onder andere omdat mijn gewone printer er al even de de P in heeft maar ook omdat ik die niet heel vaak gebruikte waardoor met enige regelmaat de inkt steeds uitdroogde. Als het goed is, is dat nu verleden tijd omdat deze printer niet met een inkt cartridge werkt maar met een inkt lint. 

Dit moest natuurlijk ook in mijn creative planner verwerkt worden. De pagina is anders geworden dat wat jullie van me gewend zijn maar deze circuit embossing folder van Tim Holtz,  de Art texture circuit board van Marianne Design en de smartphone van Yvonne Creations mochten hierbij natuurlijk niet ontbreken. Voor de Smartphone heb ik een print screen foto gemaakt van de Selphy App voor wat extra detail. 

Ik had de alphabet tabs van de voren nog goed in het midden uitgemeten maar met het plakken is die helaas toch iets naar beneden verschoven. Oké, de volgende keer moet ik die eerst maar ff op een strook plakken en dan op de juiste plek op pagina krijgen en door de dichte achterkantjes zie je dat dan toch niet meer.


Cardstock:

  • black, metallic pink, off white.

Designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Bellrose Pink.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Limited Summer Class Kit voor de basispagina, Alphabet Tabs, Planner Essentials 4 (photoframe), Planner Essentials 11 (paperborder), reinforcements 1.
  • Marianne Design - Art texture circuit board CR1590.
  • Yvonne Creations - Men in Style Smartphone.

Embossing folder:

  • Tim Holtz - Multi Level Texture Fades Circuit.

Stempels:

  • Elizabeth Craft Design - Important Memo (retired), Hello December, Months.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: