dinsdag 18 juli 2023

Lijm pin dangle.

Goede avond allemaal,
vandaag deel ik even iets totaal anders. Ik had weer een knutselmiddagdagje met mijn Hobbyvriendin Lian. Het was toen vrij warm dus knutselen in de hobbykamer ging niet dus hebben we lijm pin dangles gemaakt omdat ze er graag 1 zelf wilde maken en ze wist dat ik er vorig jaar1gekocht had vanwege problemen met mijn ogen en dus een voorbeeld had liggen. Zelf heb ik wel ervaring met sieraden maken alleen werken mijn handen niet goed meer mee sinds mijn fibromyalgie. Zelf heb ik toch geprobeerd en deze pin dangle verspreid over 3 dagen gemaakt in de hoop mijn rechterpols niet te overbelasten. Helaas betekende het alsnog een halve week pijn waardoor knutselen een aantal dagen niet ging maar zeker blij dat het me toch gelukt is. Natuurlijk heb ik de mijne in het roze gemaakt met voornamelijk hobbygereedschap eraan. Omdat deze voor de Bearly Art Glue fles was heb ik er meer hangers aangehangen omdat deze een stuk breder is dan de Art Glitter Glue fles.
 





Mijn hobbyvriendin Lian is gek op groen dus heb ik gezorgd ik groen suède koord in huis had en wat groene kralen. We hebben beiden het sterrenbeeld vissen eraan hangen omdat we bijna achter elkaar jarig zijn en zij had ergens een engeltje gezien dus die moest er ook aan:






Geen opmerkingen: