woensdag 26 juli 2023

Nature Study.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje wat ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt. Dit keer was ik geinspireerd door de Nature Study lijn van 49 and Market dus heb ik plant, dier en schimmel verwerkt in een stolp met een muis ervoor die alles bestudeerd. Natuurlijk moest hij ook in stijl aangekleed worden. Zo zie je maar weer dat een kerststolp best het hele jaar door verwerkt kan worden


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!






2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een lief kaartje met zo veel details, geslaagd werkje
grtjs,martina

Marjolein zei

Heel leuk gemaakt, origineel bedacht :)

Groetjes Marjolein