maandag 31 juli 2023

Bubbelbad.

Goede middag allemaal,
op het moment heeft de Hobbyboerderij vakantie maar hier is het pas sinds afgelopen weekend eindelijk weer rustig na maanden verbouwingen dus ik neem ff wat tijd voor mezelf om creaties te kunnen maken waarbij ik even niet hoef op te letten of de Hobbyboerderij deze items verkoopt. Vandaag heb ik dit schatje om aan jullie te laten zien.

Toen ik de stans van Marleen's Vijverton binnen kreeg wist ik dat ik een kaartje wilde maken van een bubbelbad met de bubbelstans van Lawn Fawn erbij. Dit kaartje kan trouwens ook goed gebruikt worden voor een neutraal babykaartje. Ik kon het niet laten om de schattige Henri/Henrietta in het badje te zetten die met een bootje aan het spelen is. Voor de tegeltjes heb ik kurk gebruikt voor een iets natuurlijkere badkamer. Er zit een pearlescent laagje op het vellum maar dat zie je helaas op de foto niet.


Kaartkarton:

  • kraft, houtnerf kraft, wit, rood, grijs, blauw, geel, oranje, huidskleur, groen, zwart, pearlescent vellum, Zilver metallic.

Stansmallen:

  • Avec - wasmachine/fotocamera (wasmand, flesjes).
  • Cottage Cutz - Duck Pull Toy Mini (als badeend).
  • Gummiapan - Cactus set mini D210621.
  • Lawn Fawn - Bubble border.
  • Marianne Design - vijverton door Marleen CR1618, Boeken door Marleen COL1529 (plank), Strand accessoires COL1484 (bootje) .
  • MFT dienamics - Potted Plants, Decor and More (beeldje),Picture Window (gordijnroede als handdoek stang).
  • Studio Light - Creative Craftlab Henri/Henrietta.

Embossingfolder:

  • Marianne Design - Bakstenen DF3403 (retired).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




2 opmerkingen:

Angélique zei

Wat heb je weer een superleuke kaart gemaakt, geweldig! Compleet met alle details zoals altijd.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schattig kaartje Femke