woensdag 15 mei 2024

Bloemen op kleur brengen.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje voor Ingridskaarten.nl deels geïnspireerd door Marianne Design April en dat er zonder insecten ook geen kleurrijke bloemen kunnen zijn. Dit idee bleef maar in mijn hoofd zitten en moest gewoon uitgewerkt worden. Omdat niet iedereen waterverf of water reagerende inkt heb ik voor alles kaartkarton gebruikt die ik deels uitgeknipt heb.

De bijtjes zijn druk aan het werk om alle bloemen van een kleurtje te voorzien. 



Kaartkarton:

  • Kraft, wit, parelmoer vellum, rood, zwart, geel, blauw, oudroze, groen, goud metallic.

Stansmallen:

  • Crealies - Squares with Open Scallop CLNestXXL70, Double Stitch XL CLNestXXL34.
  • Marianne Design Creatables - Tiny's klaprozen LR0818, Tiny's Allium LR0819, Tiny's Varen LR0817.
  • Marianne Design Collectables - Papierhobby accessoires door Marleen COL1544 (verftubes), Eline's Pimpampoentjes 🐞 COL1525 (verfemmer, kwasten, gezichtjes), Eline's Bijen COL1505.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!