dinsdag 7 mei 2024

Kleurrijke hobby.

Goede middag medeknutselaars,
het is hier voorlopig nog steeds hectisch maar ik heb tussendoor toch dit voorbeeldkaartje af kunnen maken. Dit keer zonder beestje erbij zodat jullie kunnen zien dat de nieuwe hobby set niet perse met een beestje gecombineerd hoeft te worden. Ik heb van de slimline frame een hobbykast gemaakt door deze 2 keer te stanzen en 1 daarvan om te draaien zodat er iets meer vakken ontstaan. De bakken in de kast zijn uit de verhuis set en heb ik van beide kanten 2,5 mm afgesneden zodat er 3 bakken naast elkaar in de kast pasten.


Kaartkarton:

  • wit, kraft, roze, oranje, geel, groen, turquoise, paars, metallic zilver, parelmoer vellum, zwart.

Designfolders Extra:

  • Marianne Design - Stenen DF3403.

Stansmallen:

  • Marianne Design Craftables - Kruissteek CR1454 (pegboard).
  • Marianne Design Creatables - Slimline Layout LR0798.
  • Marianne Design Collectables - Papierhobby Accessoires door Marleen COL1544, Verhuis Accessoires door Marleen (bakken + rol tape) COL1541, Boeken door Marleen COL1529 (tafel)


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een ontzettend goed idee om die mal op deze manier te gebruiken. Het is een echte hobbykamer geworden. Heel leuk! Groetjes Marjolein

Yvonne zei

Wauwww, echt een hele leuke kaart Femke.
Het ziet er uit als een mooie geordende hobbykamer.
En zo'n leuke kleurtjes heb je gebruikt.
Super leuk gemaakt.

Groetjes, Yvonne.