vrijdag 31 mei 2024

Klussen aan de auto.

Goede avond mede knutselaars,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje wat ik voor Ingridskaarten.nl heb gemaakt. Toen ik de gear sets van Studio Light zag had ik dit kaartje in mijn hoofd. Mannenkaartjes blijven altijd wel een dingetje om te maken maar dit is weer eens wat anders en had ik nog niet voorbij zien komen.


Kaartkarton:

  • kraft, grijs, neutral, rood, zwart, blauw, metallic zilver, geel.

Designfolders Extra:

  • Marianne Design - Stenen DF3403.

Stansmallen:

  •  Marianne Design Craftables - Mais en zonnebloemen door Marleen CR1633 (kabels aan de haken).
  •  Marianne Design Collectables - Auto door Marleen COL1515, Eline's Artic Beer COL1502, Eline's Outfits COL1438.
  • Studio Light -  Gearheads Workshop Gears and Ticket,  Gearheads Workshop Toolbox.
  • Yvonne Creations - Workers Big Guys Handyman Tools (waterpas, kleine schroevendraaiers en sleutels)

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



3 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Super leuke mannenkaart Femke.
Leuk details.
Groetjes Elle-Jeanne

tine zei

gewoon een fantastische kaart! de combinatie met verschillende stansen, maakt hier een prachtig tafereel!!!
ontzettend mooi gemaakt

groetjes
Tine

Marjolijn van Elsberg zei

Erg leuk kaartje!