maandag 10 juni 2024

Picknicken met de biggetjes.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik eindelijk weer een nieuw voorbeeldkaartje voor Ingridskaarten.nl en dit keer heeft mevrouw big haar kleintjes meegenomen voor een picknick in het veldje in het park. Er zit er al een al helemaal klaar voor en een ander is er al moe van. Weer eentje is aan het dagdromen en huh....er waren toch 4 kleine biggetjes?


Kaartkarton:

  • Wit, kraft, neutral, 2 tinten groen, 2 tinten geel, lichtblauw, huidskleur, rood, zwart, bruin, oudroze.

Stansmallen:

  • By Lene - Picknick 1 BLD1284, Picknick 2 BLD1285.
  • Carlijn Design - Slimline randen 3 gras en wolken.
  • Marianne Design Collectables - Picknickmand COL1546, Eline's Biggenfamilie COL1545, Bloempothuis door Marleen COL1527 (bladeren voor de struik), Eline's Bijen COL1505 (bloemetjes). Eline's Trouw accessoires COL1491 (fles), Eline's Strandplezier COL1484 (bal), Strand outfits COL1483 (kleed).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden, mooi en gezellig kaartje
grtjs,martina

Trudy zei

Super leuk kaartje en grappig dat biggetje in de mand!
Groetjes Trudy

Marjolein zei

Het is weer zo'n mooie kaart! Gezellig tafereel, gelukkig is het daar beter weer dan hier ;)

Groetjes Marjolein

Marjolijn van Elsberg zei

Mag ik mee naar de picknick, lijkt me zo gezellig met al die knorrende varkentjes. Leuk kaartje!