dinsdag 18 juni 2024

Modderbad.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje wat ik heb gemaakt voor Ingridskaarten.nl
Ik kon het niet laten om weer die schattige varkentjes te gebruiken al zitten ze dit keer behoorlijk onder de modder wat wel bij het weer past. Voor de schuur heb ik een kerstboerderij van Cottage Cutz gebruikt maar laat de kerst items weg en deze is ook goed te gebruiken de rest van het jaar.

De varkentjes zijn heerlijk thuis en genieten van een modderbad in de tuin. De kraaien begrijpen niet zo goed wat daar zo leuk aan is dus ze houden alles goed in de gaten om dat te ontdekken .


Kaartkarton:

  • wit, kraft, rood, huidskleur, 2 tinten groen, geel, zwart, neutral, lichtblauw.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline randen 3 gras en wolken.
  • Cottage Cutz - Christmas Country Barn.
  • Marianne Design Craftables - Hooi door Marleen CR1636.
  • Marianne Design Collectables - Eline's Biggenfamilie COL1545, Boerderij hek COL1407, Vogelverschrikker door Marleen COL1533 (kraaien).
  • Studio Light: Creative Craftlab -  Trees.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: