woensdag 26 juni 2024

Zomerse postzegels

Goede morgen medeknutselaars,
vandaag even wat vroeger want dan is het nog een beetje uit te houden in de hobbykamer. Ik heb weer een nieuw voorbeeldkaartje gemaakt voor Ingridskaarten.nl. Ik ben absoluut geen fan van zomerse temperaturen maar toen ik de nieuwe slimline postzegel stans van Marianne Design zag moest ik er gewoon een zomerse postzegelkaart mee maken. Jammer genoeg heeft Marianne Design geen postzegelprijsstempeltjes dus heb ik deze van Carlijn Design gebruikt want dat maakt het toch net af vinden jullie niet?


Kaartkarton:

  • Naturel, wit, kraft, rood, blauw, turquoise, groen, geel, roze, huidskleur, zwart, grijs, zilver metallic.

Stansmallen: 

  • Marianne Design Creatables -   Palmboom eiland LR0814.
  • Marianne Design Collectables - Eline's Biggenfamilie COL1545, Eline's Zeezicht COL1497, Eline's Strandplezier COL1484, Eline's Strand outfits COL1483, Zeeleven door Marleen COL1468 (koraal, zeester, schelp)

Stempels:

  • Carlijn Design - Leuke Post 2 (prijsjes).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een ongelooflijk leuke kaart is dit Femke. Ik doe niet veel met deze hitte momenteel, mijn hobbykamer lijkt wel een sauna. Even pas op de plaats met netflix en alles dicht.