vrijdag 24 mei 2024

Deurhanger knutselaar.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik geen voorbeeldkaartje maar een voorbeeld deurhanger voor Ingridskaarten.nl zodat iedere knutselaar kan laten weten dat ze even met rust gelaten moeten worden. 

De basis is de flessenhanger van Creative Craftlab die ik langer gemaakt heb. Voor de tafel heb ik de vloer van Penny Black gebruikt zonder de border.


Kaartkarton:

  • Wit, Parelmoer vellum, kraft, rood, 2 tinten groen, grijs, geel, zilver metallic, blauw, roze, huidskleur, zwart, woodgrain.

Embossingfolder:

  • Marianne Design - Marjoleine's strepen DF3456.

Stansmallen:

  • By Lene - Knutselspullen BLD1364 (snijmat).
  • Creative Craftlab - Flessenhanger (verlengd).
  • Marianne Design Craftables - Basis Cirkels door Marleen CR1597 (alfabet), Big tag CR1551.
  • Marianne Design Creatables - Circle Layout LR0677.
  • Marianne Design Collectables - Papierhobby Accessoires door Marleen COL1544, Dokter set door Marleen COL1523 (tissuebox/vochtige doekjes, bril), Eline's Muizenfamilie COL1437.
  • Penny Black - Wood Floor (tafel).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

tine zei

ik opende mijn fb en zag daar je deurhanger verschijnen,
wat een top idee !!!!!


fijn weekend en groetjes

Tine

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg leuk Femke, ik hoop dat Mickey kan lezen. Of is zij de uitzondering op de regel?