donderdag 7 april 2022

Cheers.

Goede middag allemaal,
afgelopen dinsdag was mijn vader jarig en voor hem had ik dit kaartje gemaakt.


Kaartkarton:

  • wit, parelmoer vellum, kraft, brons, goud spiegel, zwart.

Designpapier:

  • Decotime.

Mallen:

  • Carlijn Design - Slimline, Slimline Champagne.
  • Cottage Cutz - Festive Birthday Greeting (feesttoeter).
  • Marianne Design - Eline's Arctic Bear COL1502, Eline's piglet COL1402 (feestmuts en strik), Cupcake by Marleen COL1481, Pin Numbers LR0582.
  • MFT - Celebratory Greetings.
  • Penny Black - Wood Floors.


📌Voor wie mijn 2de reeks van de Patooties voorbeeldboek met bonusbeestje zoekt die kunnen jullie >>>hier <<<vinden.





Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

LisannesKaartenhobby zei

Toffe kaart voor je vader, nog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag

Hobbygroet Lisanne