zondag 17 april 2022

Paaseieren verstoppen.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor jullie die ik voor de Hobbyboerderij gemaakt heb.
Ik ben niet zo van de paaskaarten maar ik kon het niet laten dit gave huisje uit mijn DT/leen-pakket te gebruiken. Ik heb gekozen om weer eens de bendy kaart als basis te gebruiken. Ik maak deze altijd op een dubbele kaart zodat je nog ruimte hebt om een berichtje te schrijven.

De Paasgnome is de eitjes aan het verstoppen maar de kip wilt vooral de eitjes uitbroeden. De gnome heeft ook een wortel bij voor het konijn. Zonder de eitjes kan die ook als een gewone lentekaart gebruikt worden.




Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


Geen opmerkingen: