donderdag 28 april 2022

Bezige bijtjes.

Goede avond allemaal,
ik heb weer een een nieuw voorbeeldkaartje die ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt. Dit keer iets met die schattige bijtjes. Ze zijn allemaal druk aan het werk op de koningin na dan want die heeft een nieuw vriendje en is helemaal verliefd. Ik ben ook weer eens flink met de bloemetjes aan de slag gegaan.

🌸🌸🌸🌸🌸


🌸🌸🌸🌸🌸

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

4 opmerkingen:

Gina zei

Prachtige kaart met deze grote bijenkorf? Heel mooi afgewerkt met de kleine blauwe bloemetjes ! Groetjes, Gina

Marjolein zei

Je hebt weer een supermooie kaart gemaakt! En zo schattig, de verliefde koningin; leuk idee! Groeten Marjolein

martina's kaartjes zei

hoi femke,
helemaal leuk is dit geworden, zo veel details op te zien, geslaagd kaartje
grtjs, martina
ik kan bij jou reactie achterlaten op de 'klassieke' manier, helemaal goed dus !

Rhodé zei

Wauw, wat een werk ziet hierin! Heel mooi gemaakt!