dinsdag 5 april 2022

Bakker muis.

Goede middag allemaal.

📌Voor wie mijn 2de reeks van de Patooties voorbeeldboek met bonusbeestje zoekt die kunnen jullie >>>hier <<<vinden.


Vorige maand was mijn hobbyvriendin Lian jarig (paar dagen na mij) en voor haar had ik dit kaartje gemaakt met de bakkende muis want die blijven zo lief. Ook kon ik zo eindelijk mijn Avec stans gebruiken van de taart met hoge stolp. Verder heb ik op de achtergrond een aantal plankjes geplakt met ingrediënten. Op de planken staan verschillende jam, melk, eieren, zakken bloem/meel en bakgereedschap. Onderaan achter de muis staan nog potten suiker en voor haar een grote fles vloeibare boter en een kneedmachine.



Kaartkarton:

  • Kraft, wit, wit glitter, parelmoer vellum, turquoise, okergeel, verschillende tinten roze, metallic zilver, grijs, zwart.

Designpapier:

  • Doodlebug - Petite Prints Gingham-linen. 

Mallen:

  • Avec - cake met stolp.
  • By Lene - Keuken accessoires BLD1216 (grote potten)
  • Carlijn Design  -  Slimline.
  • Cottage Cutz - Spring Bunny Baker (kneedmachine en koksmuts met strik), Country Farm Cows (melk), Shelf w/ Plants (planken), Pancake & Waffle (fles boter), Yoghurt & Fruit ( framboos en blauwe besjes), Measuring Cup Snowman (maatbeker).
  • Marianne Design - Eline's Muis COL1437, Eline's keuken accessoires COL1493. 
  • Penny Black - Wood Floors.



Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!





1 opmerking:

Rhodé zei

Leuk kaartje! Ik heb de stans van die taart en stolp, maar gebruik hem weer heel anders. De stolp zelf nog niet gebruikt, want ik krijg hem tot nu toe nog niet mooi voor elkaar. Zoals jij het nu gedaan hebt is ook leuk.