dinsdag 19 april 2022

Bijtjes op een potje met honingdrop.


Goede middag allemaal,

een paar weken terug heb ik dit honingpotje met honingdropjes versierd met de bijtjes als bedankje voor mijn hobbyvriendin Lian toen ze voor mij een paar items van de Action had gehaald. Zij kwam ze toevallig eerder tegen dan mij. Eindelijk heb ik ook de bijtjes van Eline eens kunnen uitproberen. De eerste levering was zo snel uitverkocht dat ik even moest wachten en dat was zeker de moeite waard want wat een schatjes. 


🌸🌸🌸🌸🌸






Natuurlijk moest de deksel ook versierd worden.



Kaartkarton:

  • wit, zwart, verschillende tinten roze, lila, verschillende tinten groen, geel, oranje, licht blauw, goud spiegel, parelmoer vellum (Lawn Fawn).

Designpapier:

  • Doodlebug - Kraft in Color - Color.

Mallen:

  • Avec - Multi Frame Dome.
  • Cottage Cutz - Beehives.
  • Marianne Design - Eline's Bijtjes COL1505, Lavender Square LR0647, Herbs and Leaves CR1432, Punch Die Sakura CR1477.
  • MFT dienamics - Vertical Stitched Strip, Stitched Circle.


🌸🌸🌸🌸🌸


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: